فیش نجومی یک آتش نشان! + عکس

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

فیش نجومی یک آتش نشان! + عکس

فیش حقوقی یک آتش نشان چقدر است؟

صبح روز آخر دی ماه صدای زنگ عملیاتی دیگر برای رویارویی با خطر به صدا درآمد. اینبار مردانی از جنس مرد پا در عرصه خطری بزرگ گذاشتند. حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری پلاسکو در چهارراه استانبول تهران مقصد آتش نشانان فداکار بود.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل شروع به نجات افراد گرفتار در آتش کردند و با کمک تشک نجات تعدادی از آنها را از میان شعله های آتش به آغوش خانواده هایشان بازگرداندند.

اما حادثه اصلی زمانی رخ داد که آتش ساختمان پس از اطفاء مجدد گر گرفت و به دلیل فرسودگی ساختمان به ناگاه زمین زیر پای آتش نشانان خالی شد و آنها را در کام خود فرو برد.

به راستی این دلیر مردان برای نجات جان دیگران و به خطر افتادن جان خود چقدر دستمزد میگیرند و آیا این قابل مقایسه با حقوق نجومی برخی که برای حقوق نجومی خود جان که نمیدهند هیچ می باشد؟

سالهاست که برادران آتش نشان ما با جان و دل برای فرو نشاندن آتش های بی احتیاطی ما تلاش می کنند و ما از کیف و کم کار این مردان نا آگاهیم.

اما با اتفاق افتادن حادثه ساختمان پلاسکو شاهد روزمرگی آتش نشانان بودیم و دیدیم که بی توجهی چند نفر چطور آتش به دامان سایرین زد و مردان خط مقدم مقابله با آتش چطور از خود گذشتند و تن به آتش زدند و البته این برنامه روزانه این بزرگ مردان است.

فیش حقوقی آتش نشان

فیش حقوقی ارسالی یکی از آتش نشانان تهران

در حالی که طبق اعلام منابع آماری زندگی در تهران با درآمد زیر 3.5 میلیون تومان مشکل است - اما آتش نشانان با حقوق زیر این مبلغ بدون هیچ چشمداشتی و بد و بیرا گفتن به زمین و زمان برای حادثه خط و نشان می کشند و خالصانه برای حفظ مردم از آتش و حادثه به آب و آتش میزنند.

فیش نجومیاین حادثه باعث شد که مردم اندکی از روزمرگی و مشکلات آتش نشانان آگاه شوند ؛

    ما را ببخشید اگر زحمات شما را ندیدم
    ما را ببخشید که به بهانه چهار شنبه سوری شما را به دل حادثه می خوانیم
    ما را ببخشید اگر به خاطر بی احتیاطی ما شما به دل آتش میزنید
    ما را ببخشید مردان آتش نشان

سخنان دردناک مادر یکی از آتش نشانان که داخل ساختمان پلاسکو مانده است
تصاویر آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو

 

حادثه پلاسکو

عکاس :وحید نادری - خبرگزاری فارس

آتش نشان

عکاس :وحید نادری - خبرگزاری فارس

آتش نشان

عکاس :علی خارا - خبرگزاری فارس

آتش نشان


مطالب مرتبط